fffffffffffffffffffffffffffffffffffffo?

Har precis kollat mitt intagningsbrev. Jag kom in på allt ja sökt!
På bildintagningsproven fick jag 300 poäng, yeay, sammanlagt 565 poäng. Dutti påni!
Men jag ska nog gå sam ändå, dom har finare hus iaf.
Och på estet verkar det bara vara en massa tokiga emos och sånt :(
Fast jag vill ju gå meeeeedia, men vem vill gå i Slite?
Slite känns som världens ände, vad finns där liksom? Lantmännen tror jag..
Nej, jag få gå bajs-sam fastän jag vet vad jag sa bli och allt sånt. Hoppas jag kommer i en bra klass i alla fall.

Idag har jag bara varit sjuk och tlöttt. Sov till halv 12 eller nåt, kollade lite tv. Bl a Richard Scary's äventyrsvärld, Desperate Housewives och Fashion House. Åt lite kakor gjorde jag också. Hyngrig är jag, men snart kommer mamma hem och lagar mat åt mig. Så på med kläder och hoppa upp ur sängen!
PYSS

PSSSPSPSPSPSS: Nu är jag glad, jajajaja!

Kommentarer
Postat av: Matilda

anna: jag ska gå sam-sam med media/journalistik-profil ;)

felicia: jag ska bli fotograf!

Postat av: anna

men, så du ska gå då i slite eller?

2007-04-25 @ 10:35:15
Postat av: Matilda

anna: nej, det är medialinjen som ligger i slite, jag ska gå Sam sam media, det ligger i stan :)

2007-04-25 @ 13:43:46
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: Anonym

kan du inte börja på bild estet först då? det är mycket bättre för din utbildning om du ska bli fotograf just. själva utbildningen är nästan samma, och jag vet att iaf tre tjejer ska gå där som påminner lite om dig i stilen. värt ett försök?

2007-04-26 @ 15:55:25
Postat av: Matilda

åh, vilka då? nu blir jag jättenyfiken!

2007-04-26 @ 18:02:27
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: Anonym

skrev fel. menade att jag vet två. en heter felicia hogeby, och en annan heter anna nånting. vet du vilka jag menar?

2007-04-27 @ 19:17:15
Postat av: Matilda

Jaha, jo Felicia vet jag vem det är :)

2007-04-28 @ 15:11:07
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: Anonym

värt ett försök då? jag vet att de personerna vill jätte gärna gå med personer som är "lite mer" som du i stilen. om du förstår vad jag menar :P

2007-04-28 @ 15:55:15
Postat av: Matilda

haha, jag tror jag fattar..
men jag får se, lutar faktiskt lite åt sam-bild nu ;P

2007-04-28 @ 21:35:34
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback