Hippie

Skolan var tråkig som vanligt. Marcus hälsade på på idrotten och elevens val.
Efter skolan gick vi till glassbaren ett helt gäng, vi var väl ca 11 st har jag för mig. Vi köpte glass, iaf några av oss och satte oss i almedalen mot muren. Mmm, jättemysigt. Där satt vi i flera timmar, folk gick efter ett tag.
När det bara var jag, Josefina, Nikki, Marcus och Marcel kvar gck vi upp till öster. Då gick vi och åt på McDonalds, usch usch vilken onyttig dag. Vi hoppade ju över träningen idag också, baad!!
Efter en ovanligt lång och kall cykeltur hem så skyndade jag mig ner till min varma mysiga säng.
Ikväll vill jag bara sitta här, sova lite, tänka lite på Topp-5 :)
Sen efter ikväll kan det bli sommar, eller åtminstone helg!
EY, glömde nästan att vi fick se spexfotot idag, haha, det var jättefint. Längtar tills jag får hem det :)))))

Dagens låt: Seaside - The Kooks, okej Ellen, den är väl en av dom bästa ;P
image47
Lisa, vem är det nu som ser ut som en hippie? Lägg också märke till "peace"tecknet i bakgrunden, precis som en äkta hippie!

Kommentarer
Postat av: Ester

Älskar verkligen seaside! :)

Postat av: Lisa

du är looooooely, vi faller verkligen för hippie trenden, as ballt

2007-04-04 @ 21:02:29
URL: http://cassidy.webblogg.se
Postat av: Lisa

du är looooooely, vi faller verkligen för hippie trenden, as ballt

2007-04-04 @ 21:03:09
URL: http://cassidy.webblogg.se
Postat av: Lisa

du är looooooely, vi faller verkligen för hippie trenden, as ballt

2007-04-04 @ 21:03:28
URL: http://cassidy.webblogg.se
Postat av: Ellen

yes, thats right :)

2007-04-08 @ 15:28:30
Postat av: Ellen

seaside är bäst.

2007-04-08 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback