kurt

Dagen har varit slapp som vanligt, fotograferade lite random saker. På kvällen grillade jag med Isabelle och Nikki.
Det var najs tyckte jag. Efter träffade vi Isa och några bois. Chillade lite här och var.
Jag gick hem från Isa alldeles själv, jag är ju typ supermodig! Jag hade inte ens någe batteri på mobilen,
och jag vågade ändå. NAJS!!!
Imorrn blir det fix hela dan, måste ju vara fit for fight inför kvällen. Redan vid halv 5-5 ska jag och gurlsen (Isa, Ellen och Olivia) handla mat. Kanske att Elias och Erik hänger medoch handlar!?
Vi ska iaf grilla och äta tillsammans sen. Om vädret tillåter glider vi väl ner till krutis och spanar på folk.

Och för att inte vara sämre än andra måste jag tillägga att skolan inte är allt för rolig just nu.
Jag har ett helt engelskaprojekt som ska in på Onsdag, och jag har inte ens börjat, som vanligt väl!
En jävla bok på engelska ska vi också läsa, dags att låna en kanske!?
Sen det här gymnasievalet.. Nu är jag inne på Sam Bild. Ni som redan går på gymn. kan ju berätta för mig hur det här funkar. Om jag t ex väljer Sam sam nu, kan jag ångra mig till 2an och välja Sam Bild?
Pliiiis help me, jag fattar nada av det här.

kurt
KURRE!

Mja, ska man ta och somna i tid ikväll? Jag är alltid uppe för länge, vilket gör att jag sover för länge.
Vilket i sin tur gör att jag är trött hela dagen, FETT OVÄRT AZZÅ!

Ses imorrn antar jag!

Kommentarer
Postat av: a

Ja, inriktningsvalen på sam börjar inte förrens i tvåan så ni kommer att få byta klasser då.
Antagligen kommer du att få välja inriktning på vårterminen i ettan igen så det du väljer nu spelar typ ingen roll ;)

2007-04-30 @ 03:04:58
Postat av: Matilda

a: Tack så jättemycket, nu slipper jag bekymra mig om det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback