moneybrother <3

AJ, jag börjar få en visdomstand, det gör ont. Mamma säger att nu blir jag klok (vis!), ÄNTLIGEN!

Jag var hos syrran ikväll, hennes sambo Marcus fyllde år. Jag spelade innebandy med Lindby-klanen.
Hela 8 barn med samma efternamn lirade bandy på gatan i Roma city! Snart utökas ligan med en ny liten bejbis jo, 2 veckor kvar :)
Alla på kalase hette Lindby kom jag på, alla utom ett barn (kompis med en Lindby) och en vuxning (Marcus)!
DE E NAJS!
Jag och Carolina ska shoppa järnet nån dag, hon har redan bestämt vad jag ska köpa åt henne, haha!

När jag kom hem kom Terra Nova-mopparn Isabelle och fångade upp mig på gatan där ja bor.
Vi åkte hem till Nikki och sedan gick vi en promme :)
Nu ska jag sova för att sedan vakna till en ledig, underbar dag!
Ring inte! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback