Yeyeyeyeyeye

Uff, jag sov för länge, vaknade sjuk. Förkyld, god dammit, kunde knappt prata.
Syrran ringde och undrade om jag ville komma till dom imorgon, Arvid ville att jag skulle sova över, men det orkar jag inte :P Det ska bli kul att träffa dom små skitungarna. Nån dag ska jag och Carolina, 3 år, gå på stan!
Jag är hennes fadder så jag får skämma bort henne :)
Snart ploppar en ny unge ut också, kan tänka mig att syster är tjockis nu, bara en månad kvar.
Halvsyskon till Arvid och Carolina blir det, undrar vad det bli för sort.
image58image61image64
          Arvid                                     Carolina                   Carolina, jag, Arvid



Bilder jag tagit, except den där jag är med, den har Alina tagit.
Råkade bara bli de svart-vita bilderna, har några i färg också!
Den näst sista bilden kommenterade Arvid: Hahaha, min hals är borta!
Mja. det har han rätt i. På samma bild ser ni att jag och Carolina har likadan överläpp.
Arvid har också sån läpp, s.k. Lindby-läpp som resten av familjen på pappas sida också har :D
Ja, nästan hela resten..
Yeye, dagen har spenderats i sängen, med datorn, hu sikket väder vi har.
På fredag bär det av till Stockholm med stora plånkan med, mmmmmmmmm så najs!
Och redan på onsdag utlovas vackert väder med 12 plusgrader, heja heja.
("Vi hörs sen, right!?")
JA, tack.
Nu ska jag sova inför en vild dag med syskonbarnen, Guten Nachten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback