you got dirt in your pants

YO! Började denna fredagkväll med att sola lite solarium med Josefina. Det var muy bien, asskönt :)
Efter det har jag bara suttit här, ätit jääättegod mat, och suttit här lite till.
Jag är übertlött så jag borde väl somna i tid, om ingen skittrevlig person vill chatta med mig!?
Imorgon ska jag och Josefina åka runt i hela Visby och köpa saker. Tights nånstans,
och, yeah, we're going to Ö&B. Billig läsk och sånt vet ni. Vi måste bunkra upp inför kvällen, hoppas på lite najs grajs.
Jag bad Josi att hälsa till Nicklas att vi ville ha dit lite killar som är "snygga, lediga och villiga".
Jag vet inte om han lyckas, om inte så kanske det passar in på just DIG!? Mja, anmäl dig då här under så kanske det blir Du som blir the lucky one ;)

Min favve just nu är White Collar Boy med Belle & Sebastian, som jag fick av Matilda, thaanks!


Lalala, she said "you ain't ugly, you can kiss me if you like"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback