guitarhero

Ja, så kom vi till lördag-söndag. Det var übertrevligt. Lördagkvällen började med filmkväll i kyrkan med massor av najs folk. Jessica och Fija åkte och köpte Ben&Jerry's, sen såg vi Besatt - exorcismen av Emily Rose. Den var läskig och fick en att fundera, det blev diskussion efteråt!
Jag, Fija, Stina och Jessica gick ut och hade "deep talk" ett bra tag och när vi kom in igen (och Jessica åkt hem) hade några åkt hem. Vi som var kvar sov över i kyrkan. Jag låg i en soffa som var för kort för min kropp, men det funkade rätt bra ändå, förutom lite kramp i höften. Jonas, prästen, väckte oss med gitarrspel och skönsång, och välkomnade oss till frullen han hade dukat upp åt oss.
Jag åkte hem ca 13 dagen efter och vid 15 var det kyrkan som gällde - igen!
Jeanne D'Arc diskutterade Tallnäs och åt grillat. På mässan spelade jag och Stina gitarr.
Jag är dock inte så bra på det så jag satt där och låtsades.
Efteråt satt vi ett gäng och snackade, fler och fler lämnade kyrkan och till sut var det bara jag, Julia, Stina och Matilde kvar. De två sistnämnda åkte för att köpa... Ben&Jerry's!
Vi satt där och frossade för att sedan åka hem och vila upp sig inför skolveckan.

På tal om skola så bytte jag klass idag, på lunchen.
Från Sp1c till Sp1f (musiiiik). Det går mycket trevligt folk där, så de ska nog bli jättebra.

71276-151
Vi som sov över (inkl Sixten). Tack Gud för självutlösare :)
Jag, Natti, Fija, Sixten, Jonna,
Sissel och Stina!

71276-152
Jag, sådär lagom fräsch, spelar gitarr dagen efter!

71276-153
INLEVELSE!

71276-154
Matilde och Stina är redo att åka

71276-155
Julia och Matilde äter glarre. Se bara på Matildes blick hur sugen hon är, haha!

Kommentarer
Postat av: mia

vart har du köpt koftan? :)

2007-08-28 @ 21:43:21
Postat av: klas

varför går du musik istället för bild? du har ju tjatat om estet bild? fattar inte..

2007-08-28 @ 21:53:21
Postat av: matilde

grr för heta moppetöjsar och grr för BJ'! och riktigt grrr för en trevlig kväll! :)

Postat av: Matilda

haha, kul att "mia" och "klas" är samma person.
jag har köpt koftan på lindex (förra året) och jag valde att gå musik då det är för jävla krångligt att byta till estet. Musik är också lika stort intresse för mig som bild är, så det passar mig bra!
Matilde: Ja, grrr! ;P

2007-08-28 @ 22:42:34
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: klas

men det finns ju sam bild.. hallå!

2007-08-29 @ 12:23:18
Postat av: Matilda

jo, men dom har inga fotokurser.. hallå!

2007-08-30 @ 19:01:09
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: klas

man kan välja till.. hallå!

2007-08-30 @ 21:08:15
Postat av: Matilda

det kan man göra på musik också.. hallå!

2007-08-30 @ 21:58:04
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback