yeyeyyeyeyeye

Idag var jag i skolan (såklart) och efter en lektion var det håla i 2,5 h.
Jag, Olivia och Agnes for hem till sistnämnda och chillade. Jag var jäklarns trött men lite mat gjorde susen.
Vi hade NO och labbade lite, för att sedan ha MUSIK!!
I 2,5 timmar jammade vi litegrann. Vi delade upp vår lilla klass i två "band" och jag sjöng i det ena.
Vi blev tilldelade bra, men ack så tråkiga, låtar.
Efter massa skoj med halva Sp1f så åkte jag, Ludde och John hem till Johni och hängde utanför hans hus.
Jag och Ludde iaf! John kom tillslut ut ur huset igen och dom åkte till thaaa city medans jag åkte hem!
Hemma var det fett med röj. Morsan skulle på parta!!
Så min fredagkväll har spenderats med mamis sambo och hans dotter, trevligt :)
Vi har diskutterat allt möjligt, men framförallt Hitler och skräckfilmer.
Nu såhär på nattkvisten är jag fett taggad att göra något, men det ser inte ljust ut på den fronten.

Imorrn hoppas jag på lite häng med polerzZz.
Avslutningsvis, för att citera mig själv när jag pratade med John (dock med censur):
"Det är så det ska vara: Maddiz, ****iz och Bubbliz"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback