buhu

71276-200
Idag är jag hemma. Jag mår inte så värst bra, och har träningsvärk i hela kroppen.  Så istället för att vara i skolan har jag sovit, sett på tv, ritat och kollat på julklapparna. Det känns inte så lovande eftersom jag bara hittat EN julklapp som är till mig. Det är ett par skor som jag redan visste att jag skulle få.
Iofs så har jag klagat på att gömställena varit för lätta tidigare år, så mamma kanske har hittat ett riktigt bra det här året.
Idag har det varit strömavbrott också, eftersom några snubbar fixar med nån ledning. Vad skulle jag göra liksom? AHA! Tänkte jag och satte mig vid datorn, tänkte att det är ju en laptop, så jag behöver inte ström. Vad jag inte tänkte på att det behövs ström till bredbandet.
Så där satt jag.. funderandes på vad jag skulle göra de kommande två timmarna. Skittråkigt.
Jag målade lite svampar och började på ett julkort. Inte najs!

Nu ska jag nog äta något, äntligen. Jag kunde ju inte värma något förut, eftersom vi inte hade el...
Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Gustav

SVAMPRITARE :)

2007-12-13 @ 16:34:19
Postat av: Matilda

Jaadå :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback