Dan före dan före dopparedan

Ja, såhär var det igår. Klockan 18 åkte jag hem till Charlotte på middag. Vi bjöds på JÄTTEGOD fördrink, sedan varmrätt med kycklingspett, ris och gottigott. Till efterrätt fick vi massor av frukt och vit choklad, som varit i ugnen. Det heter gino va!?
Jaja, efter allt ätande kom musiken på och vi dansade som galningar, samtidigt som vi åt juleskum.
Klockan 22.10 kände vi att vi var tvugna att gå på konsert, så vi skyndade oss ner till Roxy och hann precis till The Halleys Bands sista låt. Jag, Julia, Charre och Agnes sprang fram och dansade. Det var så jävla kul och dom spelade längre än vad dom skulle ha gjort, lucky me!!
Som den groupie jag håller på att bli sprang jag fram till, åtminstone 66,666666% av bandet efteråt (Hugo och Gustav) och sa hur jävla bra dom var. Jag tror dom blev glada.
Kanske var det därför vi fick följa med på lite ferre hos Albin efterråt!?
Hos Albin sjöng man, dansade, drack, pratade, skrattade och allt som hör till. Det var kul!!! När klockan var sisådär 03.15, och nästan alla gått hem, kände jag att det var dags att tänka på refrängen.

Det som är kvar nu är väl att man ska genomlida dagarna fram till nyår!
(men om jag får roliga julklappar går det nog bra)

Kommentarer
Postat av: dirtee-d

oao, tåppen kvel jöh!
niu ere bare nåre dager kvaar, tiss de e nyår. då diu!

Postat av: Ludbe

Vem var det som bjöd me er kanske? :O

2007-12-25 @ 03:32:38
Postat av: Matilda

Ludde såklart!!!!!!!

2007-12-25 @ 13:50:42
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: Olivia

du glömde säga att jag var med också!! BITCH! :'(

2007-12-25 @ 20:23:31
Postat av: Eddul

Matilda, varför skrev du då att du inte visste varför ni blev medbjudna då? :(
Jag gråter ju nästan förfaen! :)

2007-12-27 @ 00:33:55
Postat av: Ludbe

Haha, visst, groupie ja! Sure sure sure

2007-12-27 @ 00:35:33
Postat av: Matilda

Ah med LuddeLuddman.. Även om du bjöd med oss kanske dom hade sagt: NAAÄÄÄEEJJ!!!
men jag är dig forever thankful.. ella nåe..7

Och Olivia.. don't call me bitch for nothing, det var många jag inte räknade med C:

2007-12-27 @ 20:44:36
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback