Hola

Hur mycket otur kan man ha? Igår när vi redigerat och klippt ganska mycket på vår film, och ska spara.. ja, då hakar programmet upp sig och allt försvinner. JÄTTERULIG!
På musiken spelade vi upp för varandra, dom låtar vi tränat på förra lektionen och den här som var. Det var kul, fast jag spelade fel i slutet, men vad gör det om 100 år?
Min grupp spelade Goodnight Moon av Shivaree, en annan körde Kalla mig med Vapnet och den tredje gruppen spelade... en annan låt :D
Efter skolan åkte jag, Anna och Charlotte till IIIICA MAXI och såg på idoler. Christoffer är snygg och Amanda är kool. Så det var lyckat, dock inte bara för idolernas infinnande utan också för att jag och Anna köpte Svenska Lantchips.
På kvällen åkte jag hem till Cecilia och fixade mig tillsammans med Josefina, Anna, Isabelle, Victoria och Nikki. Efter fixet åkte i hem till Jakob och partade. Jag var så jävla uppspelt så jag hade kul, det var bra musik även om det kunde spelats mer Daft Punk.
Idag mår jag faktiskt bra, även om jag vaknade för tidigt.
Men det är onödigt att vara trött, när man ska baka pepparkakoor!

Kommentarer
Postat av: LINA

usch, sådär blir det alltid för mig, att allt försvinner, när det hackar. i
windows movie maker, uscha på det, fast det programmet kanske inte du har :P

Postat av: Matilda

Lina: Jobbigt! Nej vi använder oss av iMovies i skolan :)

2007-12-15 @ 11:44:09
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: ebba

Nej, var IDOLERNA här!?! Jag hade lovat mig själv, om Amanda skulle infinna sig på denna gråa ö så skulle jag se henne....fasiken! :(
var hon bra?

2007-12-16 @ 12:49:56
URL: http://ebbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback