Jiul

Ja, då var julafton avklarad. Jag gick precis hem från min moster, det var inte så kul där längre. För en gångs skull har jag inte ätit alldeles för mycket, det känns ganska bra!
Julklapparna kändes mycket färre än förra året, men jag är ändå nöjd. Det här fick jag:

Bas och förstärkare
Vinterskor
2 par Björn Borg-trosor
1000 kr av min bror (tack!)
en bok
en Lars Winnerbäck-konsertbiljett, vem vill gå med mig? :D
tekanna (alltid bra på äldre dar, hahaha)
4 latteglas och skedar (också bra att ha)
Mascara, highlighter och läppglans
...men det bästa av allt: En chokladtomte!!!!!!!

På annandagen ska jag till min far och pressa honom på julklappar också, det ska bli ett rent nöje.
Nu ska jag kasta mig i soffan och se Råttatouille, eller julkalendern som jag måste catcha up lite nu känner jag!
God Jul på er!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har paxat att gå meed!!

2007-12-25 @ 20:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback