life will smile for you

Nu är allt klart inför imorrn (äntligen!). Eller ja, allt utom maten, den ska vi köpa imorgon minsann.
Klänningen blir Cillens berömda från Mango, den är fin! Jag klär upp den med silvrig väska. Annars svart all over, jag gillar svart. HEHE!
De bästa av vänner: Agnes, Hedvig, Anna, Ellen och Isa kommer och äter middag hos mig. Kvällen till ära har jag skaffat (det är hemligt hur!!!!) Absolute Dance Winter 2008. Det var inte många bra låtar, men bara det dunkar så!
Den bästa är ju Axwell & Sebastian Ingrosso Vs Salem Al Fakir - It's true, mjaaaau!!!

Ett speciellt tack utfärdas till Josefine, och ett litet tack till Ebba för medlingen. You guys saved my nyår, yaa!

Vi ses i dimman imorgon, ciao

Kommentarer
Postat av: cillen

klänningen har snart gått laget runt haha :)

Postat av: olivia

JAG SKA OCKSÅ VARA MED JÄVLA HORJÄVEL!!

2007-12-31 @ 01:11:03
Postat av: Matilda

...du ska inte äta middag med oss.

2007-12-31 @ 01:32:36
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback