Little or no disturbance

Idag spelade vi på poetryslamen. Det gick asdåligt för mig, jävla mickstativ som var för högt, jag var tvungen att fixa det under låtens gång, så jag spelade inte under en hel vers, men men..
Jag har också pratat med olika syokonsulenter hit och dit, och vi har kommit fram till att imorgon ska jag byta klass.
Jag gillar verkligen den klassen jag har nu, men estet (bild och form) passar nog mig bättre, får vi hoppas iaf!
Så, imorgon blir det helt nytt för mig och tyvärr missar jag då sovmorgonen jag brukade ha på torsdagar. Sävefest imorrn ju, då vill man gärna ha sovmorgon på torsdagen.
Menjajajaja, nu ska jag se på Mysteriet på Greveholm, bara 4 avsnitt kvar. Jag kan typ alla repliker utantill, det är så jäkla bra! Haj på er

It won't cause any fuzz
Come on, just this one time


Kommentarer
Postat av: hanni

Kolla gärna in den nya bloggen om kändisar & skvaller! :) Du lär inte bli besviken!

Postat av: Milly

Ni var ju braa!! jag märkte inte att det blev lite mindre bas under en vers! :D

2007-12-04 @ 22:59:33
URL: http://millybjorkman.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh, tack! Tur att det inte märktes :P
Du var också bra :))))

2007-12-04 @ 23:04:40
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback