mähä

Igår kom mina gurls, Josefina, Isabelle, Cecilia, Nikki och Anna, hem till mig. Vi chillade, dansade och hade det tevligt! David och Elias Kuhfuss kom och hälsade på också. Klockan 2 drog vi hem till Jakob och chillade vidare där. Oskar var snäll och bjöd på julöl. Den var inte särskilt god och jag blev lite trött. Klockan 4 fick jag nog, efter att Jakob attackerat mig med en tuschpenna när jag sov, så jag drog med mig Annsi och Josan hem. Halv 5 somnade jag och Anna, och vaknade halv 12 idag. Trötta var vi, jajamensan!
Vi har sett på tv och ätit upp Cillas chips ( förlåt :C )... och nu ska jag kanske basta, städa och vid halv 6 är det smällkaramells-bygge hos Olivia. Myspys, jaja!

Och en liten, liten desperat hälsning: SVARA DÅEÅEE, VAFAn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bloggtävla?
Bloggen sjukdom har startat en tävling där du kan vinna iPod, mp4spelare samt biobiljetter om du är sugen att tävla så klicka på denna angivna länk :) lycka till.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html

2007-12-09 @ 15:27:27
Postat av: Matilda

JAG VIIILL INTEE, :((((((((

Postat av: Cecilia

det gör inget matilda :)

2007-12-09 @ 17:50:16
URL: http://ceciliajj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback