Rajraj

Jag lärde mig spela lite blues igår, på gitarr, bas och trummor. Det var sådär-roligt!
Efter skolan fek jag med Olivia, Julia, Anna, Ellen och Agnes. Ringduvan var the location och jag åt varm wrap med parma och mozzarella, eftersom mina vuxna skulle på julbord ochjag inte fick mat. Det var för övrigt huuuuuur gott som helst. På väg hem träffade vi Gustav och Elias, på väg till nåt sorts "stek" som de kallade det för. Jag, Jullman och Olle köpe lite (med betoning på lite) godis, och åkte sedan hem till mig. Vi rockade loss, sminkade oss och fotade sexiga poser.
Efter allt lattjolajban åkte vi hem till Hedvig. De andra kollade litegrann på Highschool musical 2, men jag la mig i en säng med ett väldigt fluffigt duntäcke, och då blev jag sömnig. Julia började kittlas och så var jag tvungen att vara vaken.
Vi studsade ner och spelade Wii, jag utvecklade en klockren bowling-teknik, där man halvlåg i soffan och gjorde ett sorts knyck med handen.. Elit! Tillslut somnade jag, Hedde och Olivia. Jag pyste hem och skulle sätta mig vid tvn, men vet ni vaaaaad? Jag fattar inte vårt nya surroundljud så jag fick på P3 istället fö tv-ljudet. Så där sat jag och kollade på tv med radio till. Det var inte så jättekul så jag gick och la mig!

Idag har jag ätit lussebulle, mandarin och juleskum (i micron) till frulle. Jag och mamsen har varit på stan också, jag har pekat på julklappar! Vi fikade på Skafferiet också.
Hör och häpna: När vi satte oss vid ett bord kom en tant med disk och ställde vid oss. Mamma sa: Vi gillar inte att du ställer disk på vårt bord!
Tanten: Men det är inte min disk!
Mamma: Nej, inte vår heller!!!!!!!
Då la jag in den klockrena kommentaren: Vilket mongo!

Vem fan ställer över disk från sitt bord till ett annat där det sitter folk? Såna borde typ skjutas.

Nu har jag pyntat också, mitt rum har ljusslinga och en stjärna, myyyyyyyyyspyyyyyyyys!
Dags att mysa vidare! Pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback