lördag :(

Halleo, idag ar jag varit  kurs så jag blir en "attraktivare sommrjobbare", jajamen! Har lärt mig en massa saker inom serviceinriktat bemötande! Det kan ju behövas i disken i sommar.
Efter den långa dagen kom jag hem till min kära mor+sambo, mammi sa att vi skulle äta på resturang, minsann. Hon sa också att Josefina kunde följa med, mn jag förklarade snabbt att hennes mamma skulle få äta själv då, eftersom den manliga delen av familjen Hultgren var i Stockholm.
Då sa min geniala mamma; jag bjuder Eva (Josas mamma) också!
Det var snällt av henne, och så bar det av till resturangen, pizza blev det för hela slanten.
Jag hade klätt upp mig med nya klänningen och grejer, men iih, kallt!
Efter att vi hade ätit, suttit och mimat till våra mödrar och överträffa varandra med vem som hade rikast familj cyklade vi till Nikki i innerstan.
Där satt Nikki, Rick (broder till Nikki), Bella och Cilla och åt mat, Nikkis pappa var också där!
Japp, sedan gick v hem till Felix farmor vid karamellboden, Felix bodde nämligen själv där inatt.
Vi "såg" på film och lyssnade på en schlagerskiva med gamla godingar som Take me to your heaven, Lyssna till ditt hjärta och Never let it go. Till sistnämnda mimade och dansade jag, Nikki och Adham.
Det var fnt :)

När vi skulle följa Nikki tillbaks till sitt place såg vi några grabbar (ca 25 år) stå och dansa, inte så snyggt.
Då sa Nikki: Ey, snygga moooves. Och ja sa HEJ.
Då svarade dom nåt som jag inte minns, sedan sa dom: Vi följer efter dom!
HJÄLP, vi gick snabbt, snabbt och sen sprang vi in i Nikkis gränd, tryck tryck tryck, in genom porten och andas ut.
Efter några minuter tog vi oss ut och åkte hem till vårt hood.
Och nu är den här jävla helgen också slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback