me gusta el clase

Idag har jag varit i skolan från kl 08.00 till ca 20.45! Efter skolan bakade vi pizza med klassen, myspys. Jag skulle hålla tal, men kom på att jag inte visste vad jag skulle säga, men el clase, någon gång får ni mitt tal! Efter pizza-tajm gick vi in till FIKIZ (caffis) där vi hade 6 tv-apparater som bara väntade på att få bli tv-spelade på.
Några, inklusive mig, skulle börja med att spela Wii, men tevesarna va dumma så jag spelade EyeToy istället. Efter ett tag har grabbarna satt upp en projektor å en massa grajs, så vi hade en as-stor skärm att spela på! Jag spelade en runda tennis med Diana, Marcel och Camilla (min lärare). Jag tror att jag och Diana förlorade...
Sen spelade jag ett dumt krigsspel med några pojkar, inte kul, för jag dog hela tiden. Sjöng lite på Singstar, spelade lite mer på Wii, boxning de här gången. Mitt halsband fastnde i kontrollen 2 gånger och gick sönder. Det var droppen så jag gick och spelade Mario Party med Jakob, Jesper och Måns, Camilla-lärarens lillbarn. Jag var Toad och Jesper var Toadette, vi vann öööverlägset! Sen var det allmänt häng i skuulan, kolla PA and so on! Graffade lite med Elias.

Me love you long time el clase 9G!

FÖRRESTEN; på SO-lektionen lyssnade vi på radio gotland på hög volym, och samtliga i klassen knäppte fingrarna till en fin låt, ungefär
såhär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback