mmm

Idag hade vi nationella prov i svenska, uppsatsdelen. Inför detta hade ja laddat upp med mysigaste myskläderna och godis, mmm. Det gick rätt bra för mig, och de två timmar jag satt och skrev kändes jättekorta.
På lektionen efter, på spanskan, målade jag, Alina, Nikki, Josefina och Cecilia en bild från Ariels (Lilla Sjöjunfrun) yngre år, då hon hade en mamma. Nikki kom på det ultimata namnen till bilden; Silverland.
Ja, ni förstår, det fanns silvriga berg/stengrejer på bilden. Först gav vi bilden till vår spanskalärare, men hon verkade inte uppskatta den, så vi gav den tll Caffis-Ingrid istället!
Ingrid blev sååå glad och hon skulle sätta upp den, så om ni har vägarna förbi...

Nu på kvällen har jag haft spakväll med mig själv. Först bastubad med såna där parfymoljor, hårinpackning och nu sitter jag här med en ansiktsmask, en peel off-is så jag känner mig helt plastikopererad.
Och i bastun gjorde jag en oväntad sak; läxan! Jag gör nästan aldrig läxor, men hej å hå,det gjorde jag idag, fast glosorna orkade jag inte träna på.

Förresten så har jag ramlat två gånger idag;
1. Jag sprang upp för trappen med laptopen i händerna å halkar och ramlar på datorn och slår i huvet i trappen, men stackars datorn och jag klarade oss fint.
2. Jag skulle hämta en sak i mitt rum innan jag skulle in i bastun, tänkte att jag inte behövde torka av fötterna så jag sprang in i mitt rum och BAM så låg jag på golvet och hade slagit sönder mitt soffbord, great!

Men händig som jag är så lagade ja det igen, fast ajaj på benet!

Jaja, vi hörs, ciao!

Kommentarer
Postat av: nikk

silverland..silverland, i mitt skönaa silverland,

2007-02-09 @ 18:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback