sábado

Idag kom mamma+sambo hem, äntligen! Jag fick 50 paket tuggummin och en Lacoste parfym (Inspiration). Men det bästa av allt var att jag fick riktig mat, riktig jävla mat!
Dessa dagar utan vuxna i huset har resluterat i mat som; Billys, Grandiosa, potatisburgare, vårrullar och köttbullar. Ibland har jag även ätit pasta med konstig sås, och tro det eller ej: ris, kycklingfilé och currysås(egengjord), och förrätten till denna middag var utsökta vitlöksbröd.
Just nu är jag sååå trött och klockan är bara halv 11. Lördagar är gjorda för att umgås, men vem har jag umgåtts med? TVn, soffan och myskläderna!
Nu ser jag fram emot veckan som kommer med mycket sov, dator, kompisar, krullis cup och förhoppningsvis träning. Jag har legat lite på latsidan nu på sistone, not good.
Nej, nu ska jag nog knoppa, pöss.

Dagens bra:
- Mammas hemkomst
- Ätit pompa
- Sovit i fåtöljen
- Druckit mycket vatten

Dagens dåliga:
- Illamående
- Ont i huvudet
- Tlöööött
- Ständigt hungrig (trots illamående och massor av pommes frites)
- Melodifestivalen (save me?)

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, jasså, va bra att det föll dig i smaken :) den är köpt på gina tricot, dom har ju i en massa färger också så det är bara att välja o vraka :D o dom är inte dyra heller, 149:- :) lycka till, eller nått :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback