slappardag

Dagen har varit en riktig slappardag. Jag och Josefina har sett en massa OC, och halvsovit i soffan.
Fast lite senare fick vi ett ryck och utövade poweryoga och pilates. Yoga var jobbig, jag är så ovig.
Efter vårt lilla träningspass värmde vi upp bastun och hoppade in. Mmm, skönt!
Jag smörjde in mig med Doves bronzingkräm, hoppas jag bir brunare. Jag solade solarium förut, men det har man ju hört att det inte är bra.

Btw så ringde min mamma från Gambia igår. Där var det 35 grader varmt, dom hade precis varit på stranden. UUuuuh, jag vill också! Jag kommer få parfym och grymt mycket tuggummi när hon kommer hem, och så hoppas jag på nåt mer fint.

Ne, nu ska jag gå upp och förbereda mina och Josefinas vitlöksbröd. Mm, we're gonna smell so good!

/ M

Kommentarer
Postat av: josa

joo, men det blev aldrig nå vitlöksbröd..:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback