utbrott

Igår fick vi våra koder till det genialiska datorprogram-grejset Dexter, vilket vi ska göra våra gymnasieval med.
Från och med idag kunde vi välja. Glad i hatten som jag alltid är, satte jag mig vid datorn för att äntligen få välja. Med stor förväntan loggar jag in, kryssar i lite olika rutor som tar mig till vilken linje och inriktning jag ska välja. Jag väljer samhällsprogrammet, sedan mediaprofil, det enda som återstod nu var att välja vilken skola. Vad möts jag av? DONNERGYMNASIET! I SLITE! Aldrig att jag går på donner, det finns ju på Richard Steffen med!?
Efter att ha sagt några väl valda svordomar och varit såhär |----| nära ett utbrott gick jag med på att vänta med mitt val. Min kära mor skulle ringa nån snubbe imorgon.
Det allra roligaste är att vi inte har nån syokonsulent på vår skola. Den vi hade slöt och flyttade, den nya kommer 5:e februari, då vi inte längre kan välja.
Om mitt kära program bestämmer sig för att inte finnas på Richard Steffen så tänker jag protestera på stan.

Annars har jag fotograferat Josefina idag, det blev rätt bra må jag säga.
josa

Kommentarer
Postat av: Dijana ^^

men huu, i slite. det är ju inte vidare bra mår jag säga. men din mamma fixar väl det, får jag tro! :) bajs-puss, hejs-pejs :)

Postat av: natalie

finns Sam Journalism/Media på Richard Steffen??

2007-01-13 @ 14:26:24
Postat av: matilda

natalie: japp, eller det är egentligen sam sam med journalism/media-profil :)

2007-01-13 @ 15:51:21
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: natalie

men visst väljer man inte profil i ansökan, utan det väljer man senare?

2007-01-13 @ 20:44:52
Postat av: matilda

natalie: japp, fast dom andra profilerna finns ju att välja, så det är lite konstigt :/

2007-01-13 @ 22:50:38
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback