Bratz överallt!

Stockholms(BRAT)veckan har inletts! Backslick vart man än ser..

Denna underbara måndag har spenderats på Tofta. Det var asmycket folk så vi fick inte plats nere på stranden.
Varmt var det och jag har blivit ännu lite brunare :D
På kvällen var det mys på strandpromenaden, träffade några bekanta och sedan även Ellen :))))))))))))
En gammal bekant från Stockholm träffades också på (han är inte ful!!!).
Även några sköna göteborgare träffades på, en var JÄTTESÖT kom jag och Ellen fram till.
Imorgon ger jag mig av till Fårö, ska jobba tis-tors. Imorgon är det karaoke-kväll och jag kommer nog att träffa Olivia, och det var inte igår jag gjorde det vill jag lova.
När jag kommer tillbaka till Visby ska jag vara med mina fina väninnor Ellen och Isabella.
Det längtar jag mucho till.
Nu ska jag packa inför Fåröen, PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback