Brown eyes, I'll hold you near!

Jag anlände till Fårö i måndags för en slappdag, skulle jobba 17-23.
10.46 ringer Josefina från jobbet och säger att jag ska jobba, jag och Josefinas morfar kastar oss i den fräna bilen
(allt är rött, t o m bältena). Det har blivit feta ändringar i schemat de kommande 2 veckorna.
Vi har inte blivit informerade.
Jag jobbade iaf på, visade och lärde två nya tjejer. Dom verkar jättesnälla!
Onsdagen är ledig dag för oss båda, så idag åkte vi hem till la stada.
Imorgon blir det nog soften på Toften. På kvällen är det ju Tiljans Talanger!
Maddafakking Funkada ska vara med, jag har skrivit om dom tidigare i bloggen, men det var längesen.

På torsdag är det Fårö igen, åker troligen hem samma dag.

Post Scriptum; Funkada är bra! Deinde Scriptum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback