Chillen utan grillen!

Ja, lördagkvällen spenderades somsagt hos Josefina. Ingen grillning blev det dock.
Det trevliga umgänget bestod av mig, Josa, Isabelle och Cecilia.
Jag hade mest energi av alla till en början. Jag lattjade omkring till Michael Jackson och sedan Snook.
Lite senare begav vi oss mot staden för att se om något hände på den där hamnfestivalen.
Jag träffade Filip som fick skjutsa runt mig!
Där nere var det tråkigt och vi gled mest omkring i väntan på Nicklas. Han kom, vi gick hem.
Vi chillade med några smågrabbar vid namn Emil och Lukas.
Bella och Cilla var vid detta tillfället på okänd plats i Visby.
Efter ett tag kom Josefinas föräldrar+en till Nicklas hem. De var lite ..onyktra och jävligt roliga.
Vuxen-Nicklas snackade en massa och alla satt och skrattade. Eva (Josas mamma) fick skrattanfall, det var skojsigt.
När klockan var tre gick jag hem och somne!
71276-134
Jag i Kittes (Josas pappas) solbrillor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback