D.A.N.C.E.

71276-136
Josefina och jag har spenderat lördag-söndag i Almedalen. Varmt, soligt och skönt.
Igår grillade vi hemma hos Isabelle innan vi begav oss till Cecilias "grop".
Gropen är en grop på Cillas gård, den ser ut som en pool och det finns en bras-spis(?).
Där chillade vi ett bra tag. Några dudes som jag inte kände kom.
Vi gled ner över stan för att kolla läget lite sådär. Jag träffade cirka 3 bekanta innan vi drog igen.
Inte kul där nere alltså.
Jag drog hem lite över ett, allt var segt och det hände ingenting.

Idag var vi som sagt i Almedalen igen, denna dag plus 3 bruttles!
Jag är rödare i ena halvan av ansiktet, mycket fint.
En rand efter bikiniöverdelen har infunnit sig :D

Imorgon blir det softa på tofta med min beztiz. Jag ska ännu berätta för henne att hon ska åka i min bil dit.
Jag hoppas att hon blir glad!
Ikväll ska jag bara ligga här hemma så jag är pigg imorrn inför stranden.
Jag ska chilla till Mange Schmidt (L) och Sugarplum Fairy!!

PÖSS!


jag och jose är fett koole

Kommentarer
Postat av: J to the osa

aa vi är fett koole, fast almedalsbilden bjuder jag på

2007-07-16 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback