Balen

Igår gick den efterlängtade skolbalen av stapeln. Det var det roligaste jag gjort i mitt liv, tror jag. Åtminstone bland de roligaste. Alla var så fina.
Efter mingel utomhus så äntrade vi festlokalen (matsalen), där var förrätten uppdukad.
Toast skagen bjöds det på. Till varmrätt, som serverades av våra eminenta servitörer och servitriser, fick vi potatisgratäng och fläskfilé. Efterrätten bestod av pannacotta med vit choklad och jordgubbar, mmm!

När dansen drog igång dansade alla någon sorts foxtrot eller bugg. Det övergick mer och mer bara till hoppande.
Peo's pojkar spelade och mellan varven kom lite house. Folk var uppe på scenen, gjorde stagedive och var allmänt galna. Det fanns nog ingen som inte var svettig.
Klockan 12 var det slut och jag bytte mina highheels mot converse, gíssa om det var skönt!?
Vi hittade några södervärnare i almedalen, men det hände inget där så vi gick hem igen.
Jag vill tacka alla 9or för den underbara festen!

image106
Jag och Elias i våra matchande outfits!!!!

image107
Jag som ser lagom drogad ut.

image108
Några stiliga herrar; Xavier, Marcel, Wilhelm och Jakob!

image109
En minglande Josefina.

image110
Xavier, Cecilia, Mattis, Tina och Henrik väntar på att få börja äta.

image111
Det gjorde även Jessica, Victor och Jonathan!

image112
Nicoline, Charlie, Nikki och Elias också!

image113
Isabelle och Jakob var fina!

image114
Alla dansade bugg/foxtrot i början.. haha

Om jag har tur får jag även tag i bilder från resten av kvällen!
Tack och hej Solbergaskolan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ingen snygg rand du har på benen efter någon solig dag :P

2007-06-15 @ 18:48:28
Postat av: Matilda

Det är faktiskt skuggan om du undrar ;P

Postat av: ebba

Din och din bal kavajers outfit var skit snygg! :) super sött!

2007-06-16 @ 13:32:38
URL: http://ebbet.blogg.se
Postat av: Josefina

vi hade så jeeeeeeeeeeeeävla kul!

2007-06-22 @ 01:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback