Fåröboar

mmm
Jo, min arbetsplats är rätt trevlig ändå!
image130
Lagom snygga tröttisar.
Josefina sa bara: Nu ser vi ut som cp:n.
Ochh båda gjorde nästan exakt likadan min, och tittade åt samma håll,
utan att veta om det!
Vi har nog någon sorts tankeöverföring.
Vi tänker alltid på samma saker annars också.
Som när Jossan föreslog att vi skulle steka mackor i vår lilla stuga.
Det hade jag självklart redan tänkt på, skulle precis säga det. Hoho!

image131
Hey there, sexy!

Mm, efter 4 arbetsdagar är jag helt slut. Kom hem från Fårö ikväll och ska åka ut imorgonbitti.
Firar midsommar där med Josefina och hennes släkt ( I love hennes släkt ).
Lite grillning och mys senare med tjejor och kanske att man råkar på några grappar.
På lördagkväll åker jag hem till kära Visby igen, för att sedan på Söndag, eller Måndag, åka till Fårö igen för att jobba mån-tors!
AAAHH, pengar rullar in som det ska, det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Josefina

ahw vad du är gullig då, jag är säker på att min släkt gillar dig me midlan:)
det går bra nu, kompis det går bra nu!

2007-06-22 @ 01:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback