Melvin <3

Melvin <3
Haha, vilken härlig bild va!? Jag och Melvin är ute och dansar.
Han syns inte så bra, men han är där i min hand :)
Snart ska jag lämna tillbaka honom och begära en ny, stackarn.
Den nya ska troligtvis heta Mikkel.

Idag har jag varit dum igen.. hoppade över någon Carl von Linné-föreläsning.
Liza the Lizzard ringde min mobil, och några andras, när vi var och badade.
Cecilia svarade när hon ringde henne och sa att vi inte trodde vi var tvugna att gå.
Hoppsan.
Ja, vi badade iaf i kalkbrottet. Mmmmuy bien.
Vi blev attackerade av en fågel, hade kommit för nära boet. Den flög mot våra huvuden i vattnet så man var tvungen att dyka för att inte dö!!!!!!!!!!!
Jag var rädd och slog mig. Började blöda på tån och knät.. Buhu :(

Nae, jag är så jävla glad, så nu ska jag lyssna på Napoleon.
Deras låt Cleopatra gör så att jag nästan spricker.
Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback