Skolavslutning

 image121
Nicoline, Josefina, JAG, Nikki, Isabelle, Cecilia <3

image122
Vi igen!

image123
Nobody said it was easy, it's such a shame for us to part.
Nobody said it was easy, no one ever said it would be this hard.
9G <3

Ja, så har även skolavslutningen varit, min tionde sådana.
Stipendier delades ut, det sjöngs sånger, folk pratade.
Vi 9or framförde Let the sunshine in, eller vad den nu heter
och vår rektor rappade ;P
Efter detta var det betygsutdelning, jag blev jättenöjd och fick även texten (som utgick från M som i Matilda):
Magnifik madam, mångas mystjej. Musikalisk! WOHO!!!!!!
När det var dags att kramas och säga hejdå kom tårarna. Jag grät samtidigt som jag skrattade åt de andra som grät.
Många kramar blev det innan vi gick uppåt och åt ringduvan-mackor!
image124
BIG RAPPER!

Ikväll blir det grillning med massor av trevligt folk!
CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback