TJA!!!!!!!!

Ja, så har man varit på klassresa. Var bara där söndag-måndag, men det var jättetrevligt.
Vi var på grönan, skansen, tekniska muséet och åt på mongolisk resturang. Jag hann t o m med att köpa mina älskade vita Converse :)
På båten hyrde vi sisådär 10 Nintendo DS som vi spelade, jag och killarna. Fast snäll som jag var så lånade jag ut mitt spel ibland. På båtresan hem träffade vi några tjecke gutter fra Norge. Vi var med dom igår också, och ska nog va med dom imorgon. Dom var roliga och pratar tokigt. Vi lär varandra nya ord också, det är asroligt ibland.
Vi blev dock lite besvikna att rullstol bara hette rullstol och inte cp-truck som vi hade fått för oss :((((
Mjaja, idag var jag, Josefina, Nikki, Isabelle, Nicklas, Fagis, Anton och Pontus på Tofta. Det var mycket trevligt.
Och varmt. Och soligt. Och varmt..... sa jag att det var varmt?
Lite bränd är jag här och där, men vad gör det!?
Imorgon är det skola igen.. Har varit ledig nu i 5 dagar så det känns tungt.
Jag får avsluta det här med att säga att min klänning snart är klar, woho!

image91
Jag och Josefina

image94
Haha, snygga jag och ormen Snoddas!!!!!!!!!

image95
Diana, Josefina, Isabelle, Nikki, Cecilia och Nicoline har inte så kul...

image96
Liza the Lizzard... YO

image97
AJ HU VA BITCHIGE... men vad gör man inte för att passa in i stockholm!?
Josa i bakgrunden, Nikki och jag!

image99
Jag och Isabelle.. Fan vad fräsch jag är!

image100
Vi åkte en såndär karusell med hästar och giraffer. Inte så bra bild bara...

image101
Alla spelade Nintendo DS!

Mmmm, I do love 9G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback