where soul meets body

Idag i skolan hade vi någon sorts utbildning inom första hjälpen. Röda Korset arrangerade det hela.
Man lärde sig mycket och nu vill jag bara ut och rädda någon!
Efter skolan gled jag och några tjejer ner mot Almedalen, och hamnade tillslut någonstans vid kallis.
Det var trevligt minsann, och efter en stund kom den här sötgöten, Olivia!
Det var länge sedan vi umgicks sådär på riktigt nu, men på skolavslutningen ska denna dam vara med och grilla.
71276-103


Nu är min "balklänning" klar. Mmm, den blev så fin och mamma är så duktig :)
Hoppas att vi lyckas med scarfen Elias ska ha, han kommer vara snyggast av alla!

Imorgon ska vi plocka ur våra skåp, det kommer göras med glädje.
Äntligen slipper jag Solbergaskolan, som faktiskt har varit en bra skola,
men nu har jag fått nog.
Efter städningen ska klassen till Snäck och bada och mysa.

Förlåt om jag skriver osammanhängande, men no time for korrekt grammatik och hela köret, skolan slutar ju snart!
HEJ!

So brown eyes I'll hold you near,
'cause you're the only song I want to hear,
a melody softly soaring through my atmosphere.
-
Deathcab For Cutie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback