Baby, you're a monster too

Ledig dag idag! Vilket jag inte riktigt lyckades utnyttja, jag vaknade redan klockan 8... suck.
Jag gick i allafall upp och kollade lite på tv, sen såg jag i tidningen att det var 20% på allt på din sko.
Dom har ju byggt om där nu. Så jag cyklade till öster och gick på stan själv. Fick med mig dessa skor hem, jättefin färg och jättefint tyg. Jag fick dom för 144 kronor, billigt!!!
Lite dålig skärpa på bilderna för jag tog med lilla digitalkameran, eller så är jag bara bortskämd med bra skärpa md min andra, hah.
image31
Uh, mina fötter har inte sett solen på länge!

Senare på eftermiddagen var jag på uppdrag med Josefina.
Vi skulle till GA för att vara med i ett reportage om kursen vi gick ("Bli en mer attraktiv sommarjobbare"),
samma anledning som jag blev intervjuad i radion. Vi blev intervjuade och sedan kom en fotograf och tog kort på oss och vår finfina dukning vi hade gjort.
Det var inte bara jag och Josa, det var Johannes, Johan och Emma också!
Vi är troligen i tidningen imorgon ;)

Imorgon är det fredag också, I LOVE HELG! Antingen ska jag bara mysa hemma, eller kanske vara med några kompisar. Jag hörde att det vankades, hmm, "poker"!? ;P
Eller så kanske någon bjuder mig på resturang för att sedan spela lite tv-spel, min favorit!
Det hade varit nåt, det!
Ses imorrn, PUSS

Kommentarer
Postat av: annie

åh, det var väldigt söta måste jag säga!

Postat av: Anna

Finfina skor!

2007-03-23 @ 16:18:05
URL: http://menmankanjualltiddromma.blogg.se
Postat av: AGNES

Dom röda skorna var sjukt söta!

2007-03-26 @ 19:36:34
URL: http://aggelitos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback