Deadlock

Idag var jag bara trött, trött, trött. Som vanligt alltså.
Gled runt i skolan med iPoden och mysigaste Lars Winnerbäck-tröjan.
Resten av skoldagen ska vi inte prata om, den var bara tråkig och... töntig? (You know what I mean, girlZZzzZz)

Försökte hitta något på Team Sportia, eftersom jag har presentkort på 300 där, men njae.
Har nästan sålt det till mamma nu!

Jag hann knappt hinna hem innan jag, Josefina och Olivia åkte och tränade, Ki denna gång.
Det var asroligt, slogs som en riktig fighter, I knew I had it in me! Känner av träningen i axlarna, hu..
Kvällen har annars bara bestått av OC-tittande, jag är väl inte den enda som är kär i både Seth och Ryan!?
Tro det eller ej, men jag är lite förtjust i Sandy också, han är så snäll!

Dagens låt(ar):
Tralala lilla molntuss, kom ska du få en puss - Bob Hund
You can't steal my love - Mando Diao
och
Deadlock - Mando Diao

Kommentarer
Postat av: Matilda

vem är inte kär i seth och ryan? :) haha, besatt! :D

Postat av: claris

om jag säger tallnäs då? :P

2007-03-07 @ 10:45:30
Postat av: Anonym

jag gillar också sandy ;)

2007-03-07 @ 15:00:55
Postat av: Matilda

aaah, Clarissa? Du får inte luras sådär med namnet ;)

2007-03-07 @ 21:13:40
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: c l a r i s s a

muahaha

2007-03-07 @ 22:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback