domdomdomdom

Ny vecka igen, jobbigt men samtidigt skönt, för ju mer tiden går desto snabbare kommer sommaren!
Jag hade jättekul på syslöjden idag, fick helt fria händeratt klippa och sy hur jag ville, kommer bli en jättesöt klänning. Den är mycket volym, ljusgul och lite vit, fickor på också! Kommer väl en bild när den är klar.
Efter skewlan gick jag och Josefina till en hemlig affär, Josan köpte två skärp för sammanlagt 15 kronor.
Ett silvrigt och ett guldigt, jävla tur-barn!
Sedan bjussade hon panka mig på en glass, jag testade Magnums nya "Colombia" med kaffesmak,
AAAAAAAASGOD! Det kommer nog bli en sommarfabbu.
Jag bjöd sen in mig själv på "fika" hos Josefina, fick faktiskt en dumle-muffins. Lite mat fick jag med, som Emil i familjen hade lagat. Lite allmän boxning och brottning förekom mellan mig, Oskar, Josefina och Emil.
Det tyckte vi var sååå mysigt. Sååå highfashion. Sååå to die for. Sååå lyxigt. Att slåss alltså!
Slåss gillar jag, men man får inte slåss i ansiktet, jag själv slåss bara på armarna, lite snel får man va.
Emil däremot snärtade mig med ett skärp på låret, vilket han senare fick ångra, och han ska få lite mer stryk när an minst anar det, mrr.

Imorgon är det Tisdag = hatdag (delat med onsdag). Jag tycker inte om idrott, vilket säkert märks, så adjöken på dig mitt mvg. Men smart som jag är så ska jag skippa allt vad elevens val heter. Elevens val är ett idiotiskt påhitt, det enda det går ut på är att hitta en snäll/osmart lärare som låter en sitta i korridoren. Då kan man göra det man gillar mest; lyssna på musik och prata!

BBBBTW så är jag så jävla bra på att övertala min mamma! HEHEHEHE
Blablbalbablablabla, Godnatt!

Dagens låt: Blod och knark i skog och mark - Slagsmålsklubben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback