Intagningsprov

Intagningsprov till Bild och Form idag!
Verkar kul, men alla som var där var konstiga, mja, nästan alla.
Man ska ju ha "sin egen stil", men de flesta där va sådär randigt-rutigt-svart-nitar-100 hårspännen.
Lite kortfattat om deras utseende, fast iofs så får ju jag en rätt egen stil om jag skulle börja där!
Men inte dra alla över en kam, några såg faktiskt inte ut som svartrockare/emos/popare!
Ja, det var iaf jättekul, även om jag blev väldigt stressad och frustrerad emellanåt.
Jag målade ett stilleben som jag blev nöjd med, sen skulle jag måla den blåa duken det låg på,
och då blev min bild hajkontajkon.
Det enda som blev riktigt bra var självporträttet, även om munnen inte blev heelt rätt.
När min fomuppgift (klippa klistra) var almost done fick jag lämna den som den var för att skynda mig till radion.
Jag och en kille som heter Oskar och en vuxning som heter Inger blev intervjuade om en kurs vi gått ("Bli en attraktivare sommarjobbare"), som Inger varit lite ledare för.
Det var inte direktsändning så det gjorde inget om vi sa fel eller så, skönt!
Jag sa lite konstiga saker ibland :P

Ikväll orkar jag inte träna, efter denna tunga dag! Så det blir nog "Girlylicious" ikväll :)
Jag ska väl se lite O.C. nu som vanligt, PYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback