leaning on the mothertree

Sportlovet har bara flutit förbi, jag har knappt varit sportig. Spelat Krullis har jag dock, jag tror att vi kom sist av alla, haha! Snyggast var vi nog, i våra Rambo-utstyrslar :)
Vi vann Krullis Minne också, jag tror det var för att vi hade varit så trevliga och glada hela tiden.

Mja, efter Krullis-finals-tittande igår cyklade vi hem i regnet. När jag kom hem funderade jag över hur jag skulle se ut i lugg. Jag tog saken i egna händer (och mammas händer) och klippte lugg. Hmm, tveksam om resultatet, men jag kan ha det åt sidan, och så växer det ju ut snart igen.
Ojämnt blev det också!
Klippt mig

Ikväll ska jag och några kompisar ut och äta. Jag är väldigt sugen på sushi, men det blir det nog inte.
Det ska bli kul, jag älskar att få göra sig liite extra fin!
Nu blir det OC-tittande.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Natalie

snyggt med luggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback