mimimimimimimi

image27
Något slags försök till Jessica Simpson, som fick Victoria Silvstedts mun, hrmmpfff....

Idag var jag hemma hos Nikki på lunchen och hälsade på hennes nya valp Sandy, uuuuuuuuuuuuuuuursöt :)
Nästa vecka ska jag få gå ut och gå med henne på stan, Så om ni ser en tjej med en liten svart vovve så är det nog jag, eller någon i hennes familj möjligen...
Imorrn är de min hat-dag, funderar på att stanna hemma, har faktiskt lite ont i huvet nu! (A)
Får titta lite OC och sussa!

))<>((   (back and forth)    /MiDLi

Kommentarer
Postat av: matilde

haha, ja så kan man ju också göra om man känner för det, men jag vet inte om rasten-innan-provet-plugg skulle funka för mig ;) fast det gör nog inte hetspluggning heller, hih. föressten så är bilden du ritat jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback