Oh brother can you help me out?

Började dagen med att komma 10 minuter för sent till första lektionen (NO), jag satt bara och ritade hundratals protoner och elektroner och skal. Samma sak hela tiden, små ringar med minus eller plus i.
Andra lektionen var skön, fortsatte läsa "Ett ufo gör entré" av Jonas Gardell, den är jättebra so far!
Tredje lektionen var kass, jävla SO, min lärare är ju lite konstig ibland, han ansåg att min iPod stal min uppmärksamhet, t o m om den bara låg på bänken. Det tänkte han rätta till genom att dra ur sladden (?) som bara låg där...
Bildlektionen kändes bara seg, lite trött på att måla stilleben efter gårdagen :P

Efter skolan gick jag och Cecilia och kikade lite på stan, köpte inget förutom en milkshake, mmmm!
Efter x antal timmar på McDonalds, orkade vi oss till slut hem till Cecilia för att se på Disney Channel och sova.
Det var mycket skönt!
Klockan 10 över 7 vaknade jag och cyklade hem, satte mig här i min säng med datorn i knät, och här sitter jag än.
Imorgon börjar 9 och slutar senast 12, har bara nationellt prov i engelska imorrn.

Btw så har mamma köpt hem nån dryck som är 99% Aloe Vera, så jag ÄNTLIGEN ska få bukt på min skithy, även om den faktiskt är på bättringsvägen.
Josefina har druckit sån nu ett tag och hennes hy har blivit mycket bättre :)
Väntar på resultatet!
Nu ska jag lägga mig i sängen och se O.C. PYYSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

var kan man köpa denna underbara dryck?

2007-03-17 @ 15:59:16
Postat av: Matilda

Jag vet ju inte vart du bor, men i Visby finns det på Studio Blå, annars på hälsokostbutiker!

Postat av: josa

yepp det har den:)

2007-03-20 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback