Ooonsdag

Idag var det spexfoto på gång, innan dess ett fiasko till matteprov, det gick SÄMST!
Jag tror jag inte fick rätt på en enda fråga, men det är smällar man får ta..
Ja, tillbaka till spexfotot, i våran klass (9G) skulle alla vara något på bokstaven G.
Det var verkligen jätteroligt. Vi hade golfare, Gandalf, gamers, gymnaster, Gud, grottmänniska, gammal (jag, haha),
glad, grön, Gudfadern.. ja allt möjligt. Det ska bli askul att se fotot sen!
Efter skolan cyklade vi hem till Josefina, sedan till Willy's och köpte jättemycket onyttigheter.
Hur mycket chokladpudding som helst, muffins och läsk. Det avnjöt vi till "På andra sidan häcken".
Allt socker och fett som jag fick efter tre chokladpuddingar med grädde, läsk, en muffins och mat tränade jag bort lite senare. Nukänner jag mig helt svag i kroppen, men det är så det ska vara!
Lediga imorrn!!!
Sommar 2006
Sådär vill jag ha det nu, sommar och sol!
Det här fotot är från skolavslutningen i 8an, själva avslutningen var i Almedalen,
sedan gick vi och åt glass i hamnen, självaste Visby hamn!
Se bara på himlen och oss gladisar, mmm ge mig :)
Nu ska jag photoshopa eller se O.C. som vanligt!
PYSS o KRRRRAM (lilla al-fadji in da house)

Kommentarer
Postat av: Josa

jag tror det är jag som tar fotot faktiskt:)

2007-03-22 @ 10:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback