Rubrik

Idag har jag varit trött, vad annars?
Hoppade och skuttade på gympan, vi håller på med nåt jag inte minns vad det heter.
Man hoppar på en trampett sen ställer man sig på händer på en madrass, sen slår man över.
Då ska man vara rak som en stock... har jag för mig!

Efter skolan gick jag, Nicoline, Cecilia, Josefina och Nikki och McDonlade. Måste sluta med det alltså.
Kollade lite på stan, jag köpte ett vitt linne på Åhlens. Perfekt passform, sådär slappt som jag vill ha det.
Sedan skjutsade jag och Cecilia oss hem till henne på min cykel. Vi la oss för att se film (Click) men somnade.
Vi sov så sött tills mamma ringde och sa att det fanns pankisar, då skyndade jag mig hem och åt som en varg.
Datrade lite innan jag åkte för att träna. Omfg vad jag tränade.

Nu ska jag slänga mig i sängen, eller åtminstone lägga mig lite bekvämare, eftersom jag redan befinner mig i sängen, aaaah! Time for OC m8s!

Dagens bra:
- Fet mat
- Nya linnet
- Träningen
- Lingonsylt m. pannkakor


Dagens dåliga:
- Fet mat
- Köttbullarna var konstiga :(
- Mitt hår
- Jobbiga 8or som försenade hela min eftermiddag (ni vet vilka ni är, grrr!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback