Sjuk

Idag är jag hemma och lite sjyyk. Ont i huvudet och bakom ögonen.
Blev påmind för ungefär 30 min sen att det var nationellt prov i engelska idag, läsföståelse.
Rackarns att jag missade det, nu måste jag göra det på elevens val eller nåt.
Designen på bloggen har jag gjort om idag, det blev inte så bra som jag hoppades, men lite ljusare och trevligare iaf. Precis som vädret är, mm, jag ska sola idag.. som fan!
Ni skulle ju kunna få en "Dagens outfit" idag, eftersom jag har, m-m-m, so hot outfit.
Den består av grå tights, svart linne och en orange långärmad, finstickad tröja.. med stjärnor på :)
Nu ska jag nog kila upp och se om det är tillräckligt varmt på terassen, if so.. ja då ska jag sola!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback