Vår!

Ååh, sikket härligt väder det var idag. Jag och Josefina åt glass på glassbaren, mm så mysigt!
Det var helt varmt ute, t o m så varmt att jag klagade lite en stund, men sen insåg jag att jag skulle vara tacksam.
Imorrn är det måndag igen, buu. Fast det är ju syslöjd, det gillar vi.
Igår sydde jag upp en av mammas gamla klänningar. En duvblå skjortklänning, den gick ungefär till knäna på mig men nu är den i kortaste laget.
image37
Idag hade ja min lugg framme, för första gången. Nu börjar den bli lite lång, så den får vara lite sådär åt sidorna.
Please gör så att den växer ut rajserfort för jag vill ha min gamla frisyr och mitt lååånga hår.
Snart är det dags för den årliga slingningen, så man blir lite vårfräsch.
Blablabla, nu snackar jag bara en massa ointressant skit.
Jag har iaf hittat drömskorna från Christian Loboutin idag! Dom får nog fortsätta vara drömskor...
Nu får ja ge mig, PÖSS


Kommentarer
Postat av: lulu

hoppas också att din lugg växer ut. du ser ju fan vidrig ut! kan du inte lägga upp en bild på skorna? man blir ju nyfiken :) puuuuuuuuss!

2007-03-25 @ 23:50:46
Postat av: Matilda

haha, yeye, love u too <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback