71276-85

71276-85
                                                                                                sandön

Ja, nu är man 16 och grajja. Fick fina saker, och fina pengar. Ni vet, det går bra nu!
Nu såhär på kvällskvisten ska jag ut och övningsköra för första gången. Det sker på hemlig ort. Jag kommer förhoppningsvis förstå skillnaden mellan bromsen, kopplingen och gaspedalen...
Imorgon har vi en underbar dag, den kommer innehålla språkval, so-prov och bild-prov.
Som tur är slutar vi redan halv 2. Då blir det nog till att shoppa upp lite pengar. Det ska bli jävligt najs.

Den 31a är det vårkonsert för anhöriga. Om du känner dig anhörig så kom och kolla. Det är på kvällen nån gång. Antagligen på Roxy. Du kan ju vara ute i god tid och leta lite i Visby så hittar du nog. Den "riktiga" vårkonserten äger rum Fredagen den 1a juni. Då får alla Solbergisar komma!

Innan jag ger mig ut och gör vägarna osäkra vill jag passa på att ge en FET diss till att byta lakan. Jävla lakan alltså, underlakanet blir aldrig slätt, påslakanet fastnar sådär på mitten av täcket och kudden är för stor för örngottet. I liknelse med dammsugning ger detta mig panik.

Dags att gå...eller åka! Ciao

Syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback