en högerkrok och riktigt blod

Idag har jag lyssnat igenom två relativt nya album... tror jag.
Det första var "Jag tyckte jag var glad" med Lasse Lindh.
Det var ganska bra, även om jag tycker att alla låtar är väldigt lika varandra, men så är det väl med det mesta man lyssnar på första gångerna. Jag sa ge det några chanser till.
Än så länge får det 3/5!

Det andra albumet är "Our ill wills" med Shout Out Louds.
Precis det här gillar jag, dom är klockrena!
Jag gillar mest låtarna som är lite mer tempo i, men alla låtarna är jättebra.
Jag skulle kunna ge albumet 5/5, men jag kan inte riktigt ändå.. 4,5/5 får det bli!

ehm.. om ni vill veta vad jag tycker alltså...

Kommentarer
Postat av: anna

vart har dina dagens outfit tagit vägen? :)

2007-05-13 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback