Jag kan inte säga nej

I helgen gjorde jag inte så mycket, kollade lite fotboll och myste på strandpromenaden med trevligt umgänge.
Söndagen spenderades bl a på resturang med mamma, körde sedan drygt 3 mil. Bara tredje gången jag övningskör, det var askul. Lite läskigt bara när mammas sambo sa åt mig att svänga åt ett håll, fast mamma tyckte tydligen ett annat, så när jag svängde så skrek hon och drog i ratten. Då blidde jag lite rädder.
Min käre bror kom på besök på kvällen.
Idag hade jg båe ont i huvudet och mådde illa så jag valde att stanna hemma.
Det gjorde jag rätt i! Jag fick sova ut, eftersom jag somnade sent igår, av en rätt trevlig anledning.
Sedan låg jag och stekte i solen några timmar. Köpte King Magazine, till ett skolarbete.
Den liknar ELLE väldigt mycket, fast layouten känns mycket tråkigare.
Så satt jag och gjorde jämförelser mellan ELLE och King ett tag. Det var lagom kul.

Efter hårt stek i solen fick jag sms av min gode vän Josefina. Jag hängde med henne, Bella och Nikki till kalkbrottet och badade. Det var mycket trevligt och skönt. Ett minus till alla fiskar där bara, dom är stora och läskiga.
Imorgon är det min favoritdag i skolan med SO, språk, NO och idrott. OJOJOJOJJJOJOJ, va kul................
Ben&Jerry's finns tydligen på glassbaren nu, så det ska checkas inom en snar framtid!

Nu ska ja skriva lite NO, Pyss o krrram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback