Jävigt najs

Jag vaknade klockan 14:00, ganska exakt, idag. Josefinas sms väckte mig. Huh, jag mår dåligt när jag vaknar sent, får ont i huvet :(
Igår var det i alla fall dop och konfirmation. Jag var doc bara åskådare till båda arrangemangen.
Det var muy trevligt, konfirmationen var rolig!
Efteråt åkte jag med hem till Josefina och fick pastasallad och fika.
Nicklas kom också, men han skulle nog inte äta, nej han skulle bara ha fika. Det klargjorde Josefina för oss ett antal gånger, men oj vad rätt hon hade.
Senare sjöng vi singstar, Josan hade fått Anthems, det var inte så jättekul så vi bytte till 80's.
Min röst blev lite dålig så jag gjorde ett uppehåll... tills Nikki, Nico, Bella och Cecilia kom. Då sjöng jag lite till, men se fick det räcka.
Vi kollade på film, fast jag sov mest ihopklämd bakom Josefina.
När jag sa att jag varit vaken hela tiden skrattade alla :(

Bella sjutsade mig på moppen hem, det är ju så ansträngande att gå ca 100 meter.
Det är inte ens det, 80 m kanske!? Yeye, spelar ingen roll.
Nu ska jag skutta bort till Josa i det UNDERBARA vädret, och hjälpa henne med hennes iPod som jag tycker ska heta Lennart! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback