laserälgen

Grattis på namnsdagen, Matilda!
Ja, grattis mig själv alltså, Linnéa är det idag, och det heter ju jag!
Grattis alla Linnéor.

Helgen började bra, men sedan blev det inte bra. Förkyld och trött är jag, mått rätt dåligt både igår och idag.
Skolan gör mig stressad som vanligt, ungdomskulturen ska in på onsdag, någon som har pappret om det?
Säg till mig vad jag ska göra i såna fall, tack!
Uppfinningen ska också in på onsdag, bara lite ritningar kvar.
Läsloggen på engelskan ska in på onsdag... Jag har inte ens läst en bok!
Jag hoppas att det inte är mer som ska in då!?

Jag har inte ätit någonting idag, inte ens frulle, så nu ska jag äta!
Idag väljer jag att citera en kompis kompis, Vincent;
You're the stranger that confuse my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback