O-o-onsdag

ÅH, äntligen klar med den här fucking engelskan. Jag skrev skitlite om landet, men vafan! Gambia blev det iaf eftersom mor min varit där och jag har hört så mycket därifrån. Berättelsen blev rätt tråkig men jag skrev många svåra ord, så pluspoäng till mig!
Nu ska jag, för en gångs skull, plugga inför prov. SO it is, det handlar om första och andra världskriget. Jag har för de mesta sovit igenom dessa lektioner, så att läsa igenom boken är nog en bra idé.
Whish me luck, väl.

Imorgon hoppas jag på lite shopping, jag är jättesugen verkligen. Och så fårvi se om det blir solarium, Josefina kommer tvinga mig och dra mig i ett koppel till solariumet. Det är faktiskt farligt att sola, FÖÖ! Men vad gör man inte för att vara brun till badsäsongen!?

Nu är de iaf äntligen maj och snart min födelsedag, 18 dagar kvar! För Josa är det endast 3 dagar (2 om man tänker på att de här dagen nästan är slut). Hon konfirmerar sig samtidigt, ett år sent, men det gör la inget.
Hon får iaf hänga med på Tallnäs, och vem vill inte det? Det var jättekul, hoppas på lite bättre väder i år bara!

Nej, plugga skulle jag göra, får väl anstränga mig lite nu under slutspurten. Snart är mina 9 år i grundskolan slut och en summering av det är: FYFAN VAD BRA JAG HAR VARIT! Ända sen lekis/ettan när jag lekte med kapplastavar och små dinosauriefigurer har jag varit jävligt tight.
Speciellt i mina assexiga glasögon... hrmpf.
Plugga it is! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback