Som om jag vore rädd!?

Jävla SOprov idag alltså, här var mn expert på hur 1a väldskriget startade och så kom det knappt något om det..
För alla som inte visste så har jag, enligt egen teori, kommit fram till att det engelska bandet Franz Ferdinand tagit sitt namn från den Österikiska/Ungerska prinsen Frans Ferdinand. Det var mordet på honom som startade första maddafakking världskriget, bara så ni vet!

Efter skolan följde jag med Nico, Jakob, Siri och Josefina på repetition inför konfirmationen. Jag är ju någon slags konfirmandledare så jag gled omkring lite där. Jag ska hjälpa till med något på själva konfirmationen, typ bära någon bok eller vad prällen snackade om.
Innan konfan är det dop, en kille som heter Vilhelm döper sig. Det ska jag på, man får ju tårta :)
Eftersom jag också ska vara med på konfirmationen så ska jag, Jacob, prällen och dom andra kyrkvuxningarna äta hamburgare från Max, lördagens höjdpunkt!
Efter ska jag äta pastasallad hos Josefina.

Snart ska jag på läger med Jeanne D'Arc, på sandön. Hoppas det inte blåser för jag måst vara hemma den 21a maj (vi är där mellan 17e och 20e). Då ska vi ju på klassresa till Stockholm, woh. Stockholm är sååå exotiskt...
Vi ska iaf på tekniska muséet och se på såndär 4 dimensionell bio där det blåser och sånt.
Självklart ska vi också på Grönan, åka lite karuseller och äta lite sockervadd.
Jag ser mest fram emot popexpressen och extreme. Fritt fall är FETTTT tråkig yao, inte alls läskig. Likzom pinsamt o-läskig. Det är därför jag inte åker den...............

Efter lite inspiration från mitt fantastiska pluggande, bl a om atombombningarna i Nagisaki och Hiroshima får jag avsluta denna intressanta blogg med de visa orden: Drop beats, not bombs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback